Bc. Pavol Kyčina

Bachelor's thesis

GPU-based Ray Casting for Similarity Measurement of 3D Faces

GPU-based Ray Casting for Similarity Measurement of 3D Faces
Anotácia:
Rozpoznávanie 3D ľudských tvárí je veľmi atraktívna téma v oblasti bezpečnosti a súdnych vied. Pre výpočet podobnosti dvoch ľudských tvárí existuje mnoho prístupov a meranie euklidovskej vzdialenosti po predchádzajúcom zarovnaní tvárí je jeden z nich. Vrhanie normál vrcholov (špeciálny prípad vrhania ľúčov) je jedna z metód pre výpočet tejto vzdialenosti. Meranie založené na počítaní na procesore je …viac
Abstract:
3D human face recognition is a very attractive topic in security or forensic sciences. There are many approaches for calculating the similarity of two human faces and measuring the Euclidian distance after face alignment is one of them. Vertex normal shooting (a special case of ray casting) is one of the methods for measuring this distance. However, CPU-based distance measurement is slow. The goal …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
  • Vedúci: doc. RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Bachelor programme / odbor:
Informatics / Informatics

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.