Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele – Veronika Mlčochová
Veronika Mlčochová
Bachelor's thesis
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Advertising in Radio and Television Broadcasting and its Influence on Consumers
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na reklamu v rádiu a televizi, právní a etickou regulaci reklamy a její vliv na spotřebitele. Cílem práce je popsat právní a etickou regulaci reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání. Dalším cílem je pomocí marketingového výzkumu zjistit, do jaké míry ovlivňuje reklama v rádiu a televizi spotřebitele, jaký je jejich postoj k reklamě obecně, jakož i jejich znalost oblasti …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on radio and television advertising, legal and ethical regulation of advertising and its impact on consumers. The aim of the thesis is to describe the legal and ethical regulation of advertising in radio and television broadcasting. The further aim is, through marketing research, to find out the extent to which advertising in radio and television affects consumers, what …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146930
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Pavel Godický
- Reader: Richard Bartes
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MLČOCHOVÁ, Veronika. \textit{Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/81bzdm/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Theses on a related topic
-
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Lucie Fojtová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Markéta Nedvědová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Štěpán Roškot