Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele – Veronika Mlčochová
Veronika Mlčochová
Bachelor's thesis
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Advertising in Radio and Television Broadcasting and its Influence on Consumers
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na reklamu v rádiu a televizi, právní a etickou regulaci reklamy a její vliv na spotřebitele. Cílem práce je popsat právní a etickou regulaci reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání. Dalším cílem je pomocí marketingového výzkumu zjistit, do jaké míry ovlivňuje reklama v rádiu a televizi spotřebitele, jaký je jejich postoj k reklamě obecně, jakož i jejich znalost oblasti …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on radio and television advertising, legal and ethical regulation of advertising and its impact on consumers. The aim of the thesis is to describe the legal and ethical regulation of advertising in radio and television broadcasting. The further aim is, through marketing research, to find out the extent to which advertising in radio and television affects consumers, what …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedúci: Pavel Godický
- Oponent: Richard Bartes
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLČOCHOVÁ, Veronika. \textit{Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/81bzdm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Televizní vysílání v ČR jako segment kreativních průmyslů
Lucia Bavoľárová -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Markéta Nedvědová -
Kontroverze násilí v televizním vysílání se zaměřením na výstupy Rady pro rozhlasové a televizní vysílání
Michaela Blažeková -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Lucie Fojtová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Markéta Nedvědová