Analýza tržního potenciálu pro fair-trade kávu v České republice – Jana Jarošová
Jana Jarošová
Bakalářská práce
Analýza tržního potenciálu pro fair-trade kávu v České republice
The Potential of Fair Trade Coffee on the Market
Anotace:
Práce zkoumá vývoj na trhu s fair trade kávou ve světě a v České republice. Zajímá se o současnou situaci na trhu s kávou a nahlíží i do jeho vývoje v historii. Práce popisuje, jaké jsou podmínky fair trade certifikace a jaký proces je nutné při něm podstoupit. V praktické části díky dotazníkovému šetření zkoumá potenciálního zákazníka, jeho zvyky při konzumaci kávy, názor na fair trade koncept a vztah …víceAbstract:
This thesis explores the development of the market of fair trade coffee in the world and in the Czech Republic. It is focused on the current situation of the coffee trade but it also looks back on its development in history. This thesis describes conditions of the certification and also what procedure is necesary to go through in order to obtain the certificate. The theoretical part examines potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57525
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Martin Walter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57525
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Consumer Attitudes toward Fair Trade and Fair Trade Marketing
Anna Nemchinova -
Fair trade se zaměřením na kávu
Michaela Švarcová -
Chování spotřebitele na trhu s Fair trade produkty
Martina Skulínková -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Uplatnění konceptu Fair Trade ve vybraném maloobchodním řetězci
Andrea Machová -
Naděje a limity Fair trade ze socio-ekonomického hlediska
Michaela KOTRČOVÁ -
Fair trade
Kateřina Chládková