Young learners and CLIL as a teaching method – Bc. Nikola VACÍKOVÁ
Bc. Nikola VACÍKOVÁ
Diplomová práce
Young learners and CLIL as a teaching method
Effectiveness of English teaching in nursery school
Abstract:
My diploma thesis deals with a relatively new teaching method CLIL and its use at the first grade of primary education. In the theoretical part young learners, their development and motivation and CLIL methodology are described. The main aim of the practical was to find out whether CLIL works with young learners, whether other schools in Pardubice use the CLIL method. The outcomes of the research are …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá metodou CLIL a využitím této metody na 1. stupni ZŠ, speciálně v 1. třídě. V teoretické části jsou popsány pojmy mladší žáci, motivace, vývoj mladších žáků, CLIL, metodologie CLILu. Jsou také popsány vhodné aktivity pro používání CLILu ve výuce s mladšími žáky. Cílem praktické části bylo zjistit, zda CLIL funguje v praxi u mladších žáků. Diplomová práce také zjišťuje, zda …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Bartsch Veselá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACÍKOVÁ, Nikola. Young learners and CLIL as a teaching method. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Metoda CLIL ve výuce tématu první pomoci a německého jazyka na 2. stupni základní školy
Monika JUNGVIRTHOVÁ -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Vliv ICT na rozvoj kompetence k učení žáků SOŠ v hodinách ZSV vedených metodou CLIL
Vladimíra Froldová -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
CLIL oder Tschechisch integrativ am Beispiel einer ausgewählten österreichischen Schule
Vilma Nasadilová Biskupová -
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová
Název
Vložil
Vloženo
Práva