Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové. – Jakub Fiala
Jakub Fiala
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové.
Factors Influencing the Customer's Choice of Restaurant Facilities in Hradec Kralove
Anotace:
Bakalářská práce na téma Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové, je zaměřena na podrobnější analýzu nejdůležitějších faktorů, které hosty restaurací nejvíce ovlivňují, při rozhodování, jaký podnik v Hradci Králové navštíví. Práce analyzuje vzorek jednotlivých královéhradeckých restaurací, dále zjišťuje preference spo-třebitele, které následně analyzuje a snaží …víceAbstract:
The bachelor thesis´s name is Factors influencing the customer´s choice of restaurant facil-ities in Hradec Kralove is focused on the detailed analysis of the most important factors that restaurant guests most influence in deciding which restaurant visit in Hradec Kralove. The thesis analyzes a sample of each of Hradec Kralove restaurants, also finds the prefer-ences of consumers, which then analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIALA, Jakub. \textit{Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/81pjd9/.
Jak správně citovat práci
Fiala, Jakub. Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Hodnocení společenské sociálně-ekonomické významnosti ekosystémových služeb lesa v Městských lesích Hradec Králové
Radek Jůza -
Užívání návykových látek sociálními pracovníky a pracovníky v sociálních službách v okrese Hradec Králové
Simona Emanovská