E-shop - nová forma distribuce ve firmě DEF-TEC – Bc. Jan Kozák
Bc. Jan Kozák
Diplomová práce
E-shop - nová forma distribuce ve firmě DEF-TEC
E-shop - a new form of distribution in company DEF-TEC
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá popisem a analýzou potřebných kroků pro založení fungujícího internetového obchodu jako nového distribučního kanálu. Teoretická část analyzuje distribuci jako součást marketingového mixu. Dále je zde popsána potřeba a nutnost využití nových technologií zejména internetu v oblasti elektronického marketingu. Na závěr teoretické části je zkompilován postup pro založení internetového …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the description and analysis of the necessary steps to establish a functioning online store as a new distribution channel. The theoretical part analyzes the distribution as a part of the marketing mix. There is also described the necessity for the use of new technologies, especially the Internet in e-marketing. At the end of the theoretical part it is compiled process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mqqv9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Comparison of building an online store of digital technology using React and WordPress
Natalia Vasilenko -
UX design of an online store
Natalia Mosunova -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Martina Kubíčková -
Analýza online marketingu internetového obchodu
Hieu Do Duc -
Business Plan: Starting an e-Commerce Business Activity on a Tight Budget
Raushangul Aitassova -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Sára Nowaková