The use of employer branding to attract and retain top talent – Bc. Sarra Msakni
Bc. Sarra Msakni
Bakalářská práce
The use of employer branding to attract and retain top talent
The use of employer branding to attract and retain top talent
Abstract:
Employer branding has emerged as a critical strategic tool for organizations seeking to attract and retain top talent in today's competitive labor market. This study provides a comprehensive examination of employer branding within the context of the information and communication technology (ICT) industry. Drawing upon theoretical frameworks, case studies, and analysis of employer branding materials …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r74g9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: Dr. Zuzana Bártová
- Oponent: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrating Information and Communication Technologies in English Language Teaching and Learning
Václav Rydlo -
Information and communication processes in the manufacturing company
Sm Aktaruzzaman -
Analýza zaměstnaneckých benefitů podporujících fyzické a duševní zdraví a rovnováhu mezi osobním a pracovním životem se zaměřením na ICT odborníky v období COVID-19
Václav Šulc -
Diversity and Inclusion in the Workplace: Ethical Considerations
Elizaveta Miliukova -
Talent Management recommendations for SME based on Large Enterprise analysis
Jakub Hlubucek -
The role of artificial intelligence in talent acquisition strategies: A comparative analysis of HR applications
Eldar Ganbarli