Eliška Benešová
Bachelor's thesis
Facebook Marketing
Facebook Marketing
Abstract:
Předmětem této práce je Facebook Marketing a jeho aplikace v komunikační kampani pro vybranou firmu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část definuje marketing a digitální marketing. Dále se práce zabývá historií a popisem internetu a sociálních sítí, je představen Facebook a Facebook Marketing. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum pomocí online dotazníku …moreAbstract:
The subject of this thesis is Facebook Marketing and its application in a communication campaign for a selected company. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines marketing and digital marketing. Furthermore, the work deals with the history and description of the Internet and social networks, Facebook and Facebook Marketing are introduced. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w5o1v/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas