Vladimír Kobosil

Bakalářská práce

Digitální marketing ve vzdělávacích institucích

Digital marketing in educational institutions
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingu a jeho digitálnímu odvětví. Mezi důležité nástroje digitálního marketingu patří rovněž sociální sítě, kterým je v práci také věnována pozornost. V úvodu praktické části byla analyzována vzdělávací instituce Ambis vysoká škola, a.s. V druhé části bylo prováděno dotazníkové šetření, které mělo za cíl, zjistit pohled a spokojenost studentů s digitálními nástroji, …více
Abstract:
This bachelor thesis introduces marketing and its digital branches. Social networks, an important instrument amongst digital marketing, are also discussed in this thesis. AMBIS Vysoká škola a.s., an academical education institution, is analyzed within the introduction of the practical part. The second part is focused on finding out the view and happiness of students with the digital instruments that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.