Eliška Benešová
Bakalářská práce
Facebook Marketing
Facebook Marketing
Anotace:
Předmětem této práce je Facebook Marketing a jeho aplikace v komunikační kampani pro vybranou firmu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část definuje marketing a digitální marketing. Dále se práce zabývá historií a popisem internetu a sociálních sítí, je představen Facebook a Facebook Marketing. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum pomocí online dotazníku …víceAbstract:
The subject of this thesis is Facebook Marketing and its application in a communication campaign for a selected company. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines marketing and digital marketing. Furthermore, the work deals with the history and description of the Internet and social networks, Facebook and Facebook Marketing are introduced. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w5o1v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas