Diverzifikace výroby a strategie podniku – Bc. Veronika AMEROVÁ
Bc. Veronika AMEROVÁ
Diplomová práce
Diverzifikace výroby a strategie podniku
Diversification of production and business strategy
Anotace:
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje …víceAbstract:
This dissertation is written on the company belonging to the group of the world largest producer of passenger cars and light trucks.There were identified major problems during last few years. During the first half of 2006 there was announced a sale of 51 % of company to an investor. The original mission was to serve and support sales of concern brands. The new shareholder is an investment corporation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
11971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Jan Leština, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMEROVÁ, Veronika. Diverzifikace výroby a strategie podniku. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza obchodní jednotky Kaufland Jindřichův Hradec
Jiří Kurovský -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková -
Situační analýza vybrané venkovské obchodní jednotky
Martina Strnádková -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Vytvoření strategické obchodní koncepce vybraného podniku
Dagmar Fraitová -
Strategie rozvoje společnosti
Dariusz Płonka -
Strategie rozvoje podniku
Ondřej Pulec -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková