Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň – Bc. Veronika Horáková
Bc. Veronika Horáková
Bakalářská práce
Veřejné mínění o sexuálních menšinách - kvalitativní výzkum a anti-diskriminační kampaň
Public Opinion on Sexual Minorities - Qualitative Research and an Anti-Discrimination Campaign
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá veřejným míněním o sexuálních menšinách. Po pádu komunistického režimu se veřejné mínění na LGBT lidi o poznání změnilo. Velkou roli na veřejné mínění mají média a rozmach internetu. Dále tato práce prohlubuje poznatky, které se pojí k L/G tématice. V praktické části je hlavním cílem provést sondu do sexuálních menšin za účelem dosažení informací, jak vnímají svůj veřejný …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with public opinion on sexual minorities. After the fall of the communist regime, public opinion on the members of the LGBT community has changed. This positive change in public opinion was largely affected by the media and the Internet boom. The thesis further deepens knowledge associated with the L/G theme. The main goal of the practical part is to probe deeper into the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ax8a1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
The impact of privatization on performance of companies and public opinion: evidence from Turkey
Ebru Çuhadar -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina Region
Lukáš Hovorka