Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků – Matej DANIEL
Matej DANIEL
Bakalářská práce
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Movie Genre Signs and Their Use in Creating Audio-visual Commercials
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá příčiny, příklady a účinky filmových žánrů v audio vizuálních propagačních prostředcích. Teoretická část popisuje reklamu, znaky filmu a filmové žánry. Praktická část obsahuje konkrétní příklady hlavních typů spolu s výzkumem sledující účinky filmových žánrů. Závěr přináší praktické doporučení pro zásady využití žánrů a potvrzuje intenzitu spojení a inspiraci filmovými žánry …víceAbstract:
Bachelor thesis investigates the causes, effects and examples of film genres of audio visual promotional commercials. The theoretical part describes the advertising, movie signs and genres. The practical part contains examples of the main types, along with research on the effects of film genres. The conclusion provides practical recommendations for use of movie genres and confirms the connection strength …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANIEL, Matej. \textit{Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/82q4kx/.
Jak správně citovat práci
DANIEL, Matej. Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Andrey Ryzhkov -
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Barbora Kalousková -
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
Martina Peštová -
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
Václav Horáček -
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Český film a reklama
Robert ČERNÝ -
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Barbora Kalousková -
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
Michael Spurný