Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život – Bc. Sandra ČERMÁKOVÁ
Bc. Sandra ČERMÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život
Sponsoring sporting events-cycling races Bike for Life
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teoretickou základnou sponzoringu, jeho historií, dělením, sponzoringem sportovní akce a praktickým příkladem využívání sponzoringu. Teoretická část práce definuje pojem sponzoring a jeho základní metody měření včetně metodologie marketingového výzkumu. V praktické části je popsána konkrétní sportovní akce, seriál cyklistických závodů Kolo pro život a následně je provedeno …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with sports event sponsorship. It describes history of sponsoring, its parts, event sponsoring and practical example of sports event sponsorship. The theoretical part specifies sponsoring and its basic measurement methods. Practical part describes particular sports event, cycle race serial Bike for life and then the survey is done with emphasis on sponsoring efficiency of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13605
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERMÁKOVÁ, Sandra. \textit{Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/82x34f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERMÁKOVÁ, Sandra. Sponzoring sportovní akce- cyklistických závodů Kolo pro život. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení efektivnosti sportovního sponzoringu
Jiří Rozkošný -
Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku
Michaela Schedlingová -
Projekt pro vyšší využití sponzoringu jako součásti integrované marketingové komunikace ve firmě Viessmann, s. r. o.
Renáta SLOVÁČKOVÁ -
Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto
Eliška Lichtenberková -
Projekt měření účinnosti sponzoringu sportu ve vybrané firmě
Milan STARÝ -
Analýza efektivnosti sponzoringových aktivit ve firmě NOVO - CZ, s.r.o.
Michaela KYSELÁ -
Měření efektivnosti marketingových aktivit podniku
Tomáš Hudcovský -
Hodnocení efektivnosti product placementu v online médiích
Adam Šafránek