Kristýna Coufalová
Bachelor's thesis
Identita
My Brand
Anotácia:
Jak se stát značkou pomocí osobního brandingu, hledání identity značky a její esence. Vytvoření univerzálního loga ve spolupráci se studentem grafického designu Liborem Stuchlíkem bude zastupovat osobu, který se věnuje více věcem z různých uměleckých odvětví. To je cílem teoretické části bakalářské práce. Praktickou část provází videa z dětství, která jsou inspiračním zdrojem pro vytvoření úvodních …viacAbstract:
How to be a brand, how personal branding works, brand and its essence. Aim of theoretical part is to create universal logo in cooperation with graphic designer Libor Stuchlík,which is good for person, who do things from different art fields. Practical part is inspired by videotapes and photos from my childhood. Transforming my memories and fascinations to a brand, finding myself and using new informations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Coufalová, Kristýna. Identita. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Fashion Design
Práce na příbuzné téma
-
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
Klára Valentková -
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
Pavel Bláha