Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli – Helena ZUSKOVÁ
Helena ZUSKOVÁ
Bakalářská práce
Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli
Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer)
Anotace:
Myšlenkou této práce bylo získání informací o postojů různých skupin populace a faktory jich ovlivňující. Přesto, že lidé prozatím prodeji po telefonu moc nevěří, tak si telemarketing celkově špatně nevede. Je pro nás jako pro občany důležitý nejen jako rychlý zprostředkovatel mezi klienty a společností, ale i jako ze strany zaměstnavatele.Abstract:
The aim of this dissertation was to obtain information related to attitudes of various population groups and factors that influence these groups. As a result, it has been found out that consumers still express low trust in phone sale, but telemarketing overall is progressing. Besides, telemarketing is for us ``citizens{\crq}q very important as a quick agent between consumers and the company, as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZUSKOVÁ, Helena. \textit{Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/83ays3/.
Jak správně citovat práci
ZUSKOVÁ, Helena. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Motivace pracovníků call centra
Vendula Furdová -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
Andrea KOUBKOVÁ -
Telemarketing ve společnosti ATODA Telemarketing, spol. s. r. o.
Natálie Mohamadová -
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Kristýna Kroupová -
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
Vítězslava Podařilová -
Zakladatelský projekt call centra
Petr Bureš