Helena ZUSKOVÁ

Bakalářská práce

Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli

Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer)
Anotace:
Myšlenkou této práce bylo získání informací o postojů různých skupin populace a faktory jich ovlivňující. Přesto, že lidé prozatím prodeji po telefonu moc nevěří, tak si telemarketing celkově špatně nevede. Je pro nás jako pro občany důležitý nejen jako rychlý zprostředkovatel mezi klienty a společností, ale i jako ze strany zaměstnavatele.
Abstract:
The aim of this dissertation was to obtain information related to attitudes of various population groups and factors that influence these groups. As a result, it has been found out that consumers still express low trust in phone sale, but telemarketing overall is progressing. Besides, telemarketing is for us ``citizens{\crq}q very important as a quick agent between consumers and the company, as well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZUSKOVÁ, Helena. Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management