Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ

Diplomová práce

Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+

Media and Consumer Behavior Singles 40+
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na mediální a spotřebitelské chování segmentu singles 40+, tedy žen a mužů ve věku 40 až 49 let žijících v jednočlenné domácnosti nebo v domácnosti vedené jedním rodičem. Sociodemografický vývoj v naší společnosti jednoznačně ukazuje nárůst počtu samostatně žijících dospělých osob. Mladí lidé odkládají sňatek a rodičovství a téměř každé druhé manželství končí rozvodem. Stav …více
Abstract:
The thesis is concentrate on a media exposure and behavior of a customer major part of singles of the age of the forties, they are live alone us single member. Socio-demografic survey give an evidence of increasing number of separaly live adults. Young people postpone the marriage and being a parent also it should be a noted that almost every the second marriage be getting divorced. Be a single is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAVADILOVÁ, Dagmar. Mediální a spotřebitelské chování Singles 40+. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe