Využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení – Natalia Alikina
Natalia Alikina
Bachelor's thesis
Využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení
Use of decision algorithms in the production and sale of sportswear
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je využití rozhodovacích algoritmů při výrobě a prodeji sportovního oblečení. Tato problematika je momentálně aktuální a důležitá, protože metody rozhodování se využívají ve většině podniků. V teoretické části práce je poskytnut přehled této problematiky, včetně obecných konceptů, způsobů identifikace rozhodovacích problémů a metod a modelů rozhodovacích algoritmů. Praktická …viacAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the use of decision-making algorithms in the production and sale of sportswear. This issue is currently topical and important, because decision-making methods are used in most companies. The theoretical part of the thesis provides an overview of this issue, including general concepts, ways of identifying decision-making problems and methods and models of decision …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mi39d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šárka Čížková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán – založení sportovní značky oblečení
Marek Skřivánek -
Založení značky pro sportovní oblečení - podnikatelský záměr
Michal Murányi -
Hodnocení termofyziologického komfortu pletenin použitých pro první vrstvu oblečení (sportovní seamless výrobky)
Jana Ševčíková -
Investování do akcií výrobců sportovního oblečení
Ondřej Adámek -
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Filip Matějka -
Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení
Jana Bedřichová -
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
Kamila Merad -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek