Analýza možných scénářů přechodu na výhradní provoz vozidel pod dohledem systému ETCS s posouzením vhodnosti uplatnění jednotlivých variant v podmínkách železniční sítě ČR – Bc. Eliška Rolníková
Bc. Eliška Rolníková
Diplomová práce
Analýza možných scénářů přechodu na výhradní provoz vozidel pod dohledem systému ETCS s posouzením vhodnosti uplatnění jednotlivých variant v podmínkách železniční sítě ČR
Analysis of possible scenarios for the transition to exclusive operation of vehicles under the supervision of the ETCS system with an assessment of the suitability of the application of individual variants in the conditions of the Czech railway network
Anotace:
Předmětem diplomové práce je problematika systému ETCS v podmínkách sítě ČR. Jsou popsány jednotlivé úrovně systému včetně variant použitých na síti ČR. Závěrem je hodnocení variant a návrh postupu manažera infrastruktury včetně možnosti využití nových příležitostí v této oblasti.Abstract:
The subject of the diploma thesis is the issue of the ETCS system in the conditions of the network of the Czech Republic. The individual levels of the system are described, including the variants used on the network of the Czech Republic. The conclusion is the evaluation of variants and the proposal of the procedure of the infrastructure manager, including the possibility of using new opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Nachtigall, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROLNÍKOVÁ, Eliška. \textit{Analýza možných scénářů přechodu na výhradní provoz vozidel pod dohledem systému ETCS s posouzením vhodnosti uplatnění jednotlivých variant v podmínkách železniční sítě ČR}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/83rybc/.
Jak správně citovat práci
Rolníková, Eliška. Analýza možných scénářů přechodu na výhradní provoz vozidel pod dohledem systému ETCS s posouzením vhodnosti uplatnění jednotlivých variant v podmínkách železniční sítě ČR. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Technologie a řízení dopravy
Práce na příbuzné téma
-
Modernizace zabezpečovacího zařízení tratového úseku Nemanice - Ševětín
Zdeňka Lipoldová -
Zabezpečovací staniční zařízení používané na železnici
Jan BÁRTA -
Organizace vlakové dopravy po změně traťového zabezpečovacího zařízení v úseku Brno-Maloměřice - Brno-Královo Pole
Jan Bernát -
Evropský vlakový zabezpečovací systém ETCS a jeho implementace v České republice
Adam Hrubý -
Vliv zabezpečovacího zařízení na technologii provozu linky C pražského metra
Adam Valeček -
Integrace reléového zabezpečovacího zařízení do ETCS L2
Milan Podvolecký -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Kohezní fond a strukturální fondy – Vývoj v ES a jejich implementace v ČR v letech 2007-2013
Lucie Lorencová