The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club – Lukáš Konvičný
Lukáš Konvičný
Bachelor's thesis
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Abstract:
This bachelor thesis analyses marketing communications of the PSG Zlín ice-hockey club. In the theoretical part, the author describes marketing and communicational mix, particularly marketing communication tools. In the analytical part, the author applies theory on the PSG Zlín ice-hockey club. Final part of this bachelor thesis focuses on marketing research evaluation and subsequent recommendations …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací hokejového klubu PSG Zlín. V teoretické části autor popisuje marketingový a komunikační mix, zejména nástroje marketingové komunikace. V praktické části autor aplikuje teoretické poznatky na hokejovém klubu PSG Zlín. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení marketingového výzkumu a následná doporučení.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Accessible from:: 7. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Konvičný, Lukáš. The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová