Využití tabletu ve speciální mateřské škole. – Eliška HOLUBOVÁ
Eliška HOLUBOVÁ
Bakalářská práce
Využití tabletu ve speciální mateřské škole.
Tablet and it's use in special kindergarden.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím tabletu ve speciálních mateřských školách. Cílem bakalářské práce je charakterizovat tablet jako takový, charakterizovat problematiku a využití tabletu ve speciálním školství u dětí s různými druhy postižení. Zároveň je našim cílem zjistit, jak délka praxe speciálních pedagogů ovlivňuje pohled na využití tabletu ve výuce a jaký pohled mají na využívání tabletů …víceAbstract:
Bachelor´s project deals with an utilization of tablets in special kindergarden. The target is to characterize tablet on it's own, the issues and possibilities of the tablets utilization in special education for children suffered from various disabilities. Concurrently is our target to find out, how length of special educators´s practice can affect utilization of tablets in classes and what view have …víceKlíčová slova
Děti speciální školství mateřská škola handicap tablet Android speciální pedagog výuka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lukáš Círus
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLUBOVÁ, Eliška. Využití tabletu ve speciální mateřské škole.. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Syndrom vyhoření a pomáhající profese - zaměření na speciálního pedagoga vykonávajícího svoji činnost v oblasti speciálního školství v působnosti města Chomutov
Radka Chytrová -
Speciální školství v kraji Vysočina
Eva Opatrná -
Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Veronika Hrabčíková -
Využití projektové výuky na základní škole speciální
Klára Jabůrková -
Vzdělávání žáků v předmětu český jazyk ve speciální třídě primárního školství
Martina KRAJCOVÁ -
Vzdělávání žáků v předmětu český jazyk ve speciální třídě primárního školství
Martina KRAJCOVÁ -
Pedagog mateřské školy očima rodičů žijících ve větším a menším městě Plzeňského kraje
Barbora Fürstová