Bc. Vladimír Vančata

Master's thesis

Strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka

Strategic behaviour of e-commerce companies from the perspective of the customer
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na strategické chování e-commerce podniků z pohledu zákazníka v oblasti prodeje elektroniky, konkrétně mobilních telefonů. Práce je rozdělená na dvě části, a to na teoretickou a empirickou. V teoretické práci jsou uvedeny odborné vysvětlení ohledně elektronického obchodování, strategického řízení a online nákupního chování zákazníka v e-commerce. Veškeré termíny jsou převzaté …viac
Abstract:
The thesis focuses on the strategic behaviour of e-commerce companies from the perspective of the customer in the field of electronics sales, specifically mobile phones. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and empirical. In the theoretical work, expert explanations are given regarding e-commerce, strategic management and online customer buying behaviour in e-commerce. All the terms …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedúci: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií