Vlasta Sedláková

Bakalářská práce

Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů

The influence of online advertising on the purchasing behavior of Czech consumers
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje informace o marketingové komunikaci a jejího postavení v marketingovém mixu. Detailně jsou popsány jednotlivé typy a formy online reklamy společně s reklamními systémy a způsoby měření reklamy. Praktická část práce se zaměřuje na milníky vývoje internetu ve světě, a hlavně v České republice. Zároveň jsou zanalyzovány typy reklamy ve vybraných cestovních kancelářích. Výzkumná …více
Abstract:
The bachelor thesis contains information about marketing communication and its position in the marketing mix. Individual types and forms of online advertising are described in detail together with advertising systems and advertising measurement methods. The practical part of the thesis focuses on milestones in the development of the internet in the world, and especially in the Czech Republic. At the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.