Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19 – Miroslav Duda
Miroslav Duda
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
Consumer Behavior in the Fast Food Market During the COVID-19 Pandemic
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá změnou chování na trhu rychlého občerstvení v době pandemie covid-19. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Cílem je zjistit, zda dotazovaní chodí do restaurací s rychlým občerstvením, jak často do nich chodí a jak si objednávají. Veškeré informace uvedené v práci jsou zpracovány na základě odborné literatury a dotazníkového šetření …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the change of behaviour in the fast-food market during the covid-19 pandemic. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and the practical part. The aim is to find out whether the respondents go to fast food restaurants, how often they go to fast food restaurants and how they order. All the information presented in the thesis is based on literature and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDA, Miroslav. \textit{Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/847fm3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
Tereza Tříšková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
Beáta Špačková -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Business plán založení fast food restaurace v Jindřichově Hradci
Ondřej Čížek
Název
Vložil
Vloženo
Práva