Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19 – Miroslav Duda
Miroslav Duda
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
Consumer Behavior in the Fast Food Market During the COVID-19 Pandemic
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá změnou chování na trhu rychlého občerstvení v době pandemie covid-19. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Cílem je zjistit, zda dotazovaní chodí do restaurací s rychlým občerstvením, jak často do nich chodí a jak si objednávají. Veškeré informace uvedené v práci jsou zpracovány na základě odborné literatury a dotazníkového šetření …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the change of behaviour in the fast-food market during the covid-19 pandemic. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and the practical part. The aim is to find out whether the respondents go to fast food restaurants, how often they go to fast food restaurants and how they order. All the information presented in the thesis is based on literature and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUDA, Miroslav. \textit{Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/847fm3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
Tereza Tříšková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
Beáta Špačková -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Business plán založení fast food restaurace v Jindřichově Hradci
Ondřej Čížek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights