Kultúrna identita, sociálna sieť a psychológia e-civilizácie – Petra CHLPÁŇOVÁ
Petra CHLPÁŇOVÁ
Bakalářská práce
Kultúrna identita, sociálna sieť a psychológia e-civilizácie
Cultural identity, social network and psychology of e-civilisation
Anotace:
Štúdia sa zaoberá vplyvom online sociálnych sietí na človeka a jeho kultúrnu identitu. Vychádza z predpokladu, že online sociálne siete sú ukotvené v reálnom prostredí a odzrkadľujú skutočné sociálne siete jednotlivcov. Preto je v štúdii načrtnutá sociológia sietí a pôsobenie sieťových štruktúr na ich členov. Dôraz je kladený najmä na formovanie identity v kontexte životného príbehu v reálnom a online …víceAbstract:
The thesis deals with the effect of online social networks on an individual and their cultural identity. It is based on the assumption that online social networks are anchored in the real environment and reflect real social networks of individuals. Therefore, the thesis outlines the sociology of networks and the effects that network structures have on their members. The focus is mainly on the formation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Peter Valček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLPÁŇOVÁ, Petra. Kultúrna identita, sociálna sieť a psychológia e-civilizácie. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Súčasné čarodejnice a ich socio-politické hodnoty: výskum online diskusného fóra
Sidóová Sidóová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Špecifiká komunikácie sprostredkovanej počítačom v prostredí sociálnej siete Facebook
Simona Jarinová -
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Sillova -
Profesní identita kulturních novinářů v online magazínu Artalk
Veronika Jínová -
Online identita na platformě Twitch
Vít HOLÁSEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva