Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu – Bc. Ivan Chroust
Bc. Ivan Chroust
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
Customer relationship management, creation of value and added value of a product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahu se zákazníky jako klíčovým nástrojem a zásadním prvkem integrované marketingové komunikace, jejíž pochopení, vnímání a zejména důmyslná interpretace poskytuje dostatečné záruky pro efektivní marketingovou činnost. Dojde-li ke spojení tvorby a rozvoje značky, spolu s citlivým vývojem přidané hodnoty, lze docílit pevného postavení na trhu. V praktické části bakalářské …moreAbstract:
This bachelor’s work will deal with Management of the relationship with customers as the key tool and basic element of Integrated marketing communication, the understanding, perception and especially sophisticated interpretation of which provides sufficient guarantees of efficient marketing activity. A foothold in the market gains by means of joining mark creation and expansion with sensitive added …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gyn4n/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na cestovní ruch
Zuzana Benešová