Bc. Ivan Chroust

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu

Customer relationship management, creation of value and added value of a product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahu se zákazníky jako klíčovým nástrojem a zásadním prvkem integrované marketingové komunikace, jejíž pochopení, vnímání a zejména důmyslná interpretace poskytuje dostatečné záruky pro efektivní marketingovou činnost. Dojde-li ke spojení tvorby a rozvoje značky, spolu s citlivým vývojem přidané hodnoty, lze docílit pevného postavení na trhu. V praktické části bakalářské …více
Abstract:
This bachelor’s work will deal with Management of the relationship with customers as the key tool and basic element of Integrated marketing communication, the understanding, perception and especially sophisticated interpretation of which provides sufficient guarantees of efficient marketing activity. A foothold in the market gains by means of joining mark creation and expansion with sensitive added …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní