Tomáš Bergman

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Anotace:
Bakalářská práce pojednává v teoretické části o marketingu nestátních neziskových organizací. Nejprve se zaměříme na vysvětlení pojmu marketing a poté na pojem marketing neziskových organizací. Dále bude následovat např. kapitola o financování nestátních neziskových organizací nebo o metodách Public relations v neziskových organizacích. V praktické části bakalářské práce se budeme věnovat analýze využívání …více
Abstract:
The bachelor thesis is in its theoretical part focused on marketing of non-profit organizations. First, it focuses on explanation of the idea of marketing, and then on the idea of marketing of non-profit organizations. Next chapter focuses on financing of non-profit non-governmental organizations or on Public Relations in non-profit organizations. The practical part of the bachelor thesis deals with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní