Tomáš Bergman
Bakalářská práce
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing of non-profit sector
Anotace:
Bakalářská práce pojednává v teoretické části o marketingu nestátních neziskových organizací. Nejprve se zaměříme na vysvětlení pojmu marketing a poté na pojem marketing neziskových organizací. Dále bude následovat např. kapitola o financování nestátních neziskových organizací nebo o metodách Public relations v neziskových organizacích. V praktické části bakalářské práce se budeme věnovat analýze využívání …víceAbstract:
The bachelor thesis is in its theoretical part focused on marketing of non-profit organizations. First, it focuses on explanation of the idea of marketing, and then on the idea of marketing of non-profit organizations. Next chapter focuses on financing of non-profit non-governmental organizations or on Public Relations in non-profit organizations. The practical part of the bachelor thesis deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pvpc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Neziskové organizace v cestovním ruchu – analýza regionu Střední Čechy
Veronika Máčalová -
Specifika a analýza financování neziskové organizace
Alena Bauerová -
Podíl neziskové organizace na zapojení občanské společnosti do cestovního ruchu
Aneta Mizerová -
Aktivity neziskové organizace USE-IT Prague v oblasti cestovního ruchu
Markéta Oudesová -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová