Tomáš Bergman

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Abstract:
Bakalářská práce pojednává v teoretické části o marketingu nestátních neziskových organizací. Nejprve se zaměříme na vysvětlení pojmu marketing a poté na pojem marketing neziskových organizací. Dále bude následovat např. kapitola o financování nestátních neziskových organizací nebo o metodách Public relations v neziskových organizacích. V praktické části bakalářské práce se budeme věnovat analýze využívání …more
Abstract:
The bachelor thesis is in its theoretical part focused on marketing of non-profit organizations. First, it focuses on explanation of the idea of marketing, and then on the idea of marketing of non-profit organizations. Next chapter focuses on financing of non-profit non-governmental organizations or on Public Relations in non-profit organizations. The practical part of the bachelor thesis deals with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní