Markéta Grammetbauerová

Bakalářská práce

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Anotace:
Bakalářská práce za pomoci dvou výzkumných metod, kterými je dotazníkové šetření a zkušenostní in-home test, zkoumá vnímání privátních značek na českém trhu a vnímání privátních značek zákazníky dm drogerie markt. Práce poukazuje na to, že privátní značky mohou spotřebiteli vnímanou kvalitou konkurovat značkám výrobců, a to i přes to, že jejich ceny jsou v porovnání s nimi vnímané jako nižší. Ukázalo …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the perception of Czech private brands and the perception of private brands by customers of dm drogerie markt. Two research methods were used, which is a questionnaire investigation and an experiential in-home test. The thesis points out that private labels which are rated well by the consumers can compete with another brands, despite the fact that their prices are perceived …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích