Eliška Heřmánková

Bachelor's thesis

Adjectives as a Persuasive Strategy in Online Book Reviews

Abstract:
The focus of this bachelor thesis is to analyze the use of adjectives as a persuasive strategy in online book reviews. The theoretical part concerns with book review as a genre, its structure and evaluative language, and also describes adjectives, their morphology, syntax, and semantics. The practical part consists of methodology and framework used to analyze the corpus of this thesis and also presents …viac
Abstract:
Záměrem této bakalářské práce je analýza adjektiv a jejich užití jako přesvědčovací strategie v online recenzích knih. Teoretická část práce se zabývá žánrem knižní recenze, její strukturou a hodnotícím jazykem a také popisuje adjektiva, jejich morfologii, syntax a sémantiku. Praktická část se soustředí na metodologii a analýzu korpusu práce a dále prezentuje výsledky analýzy.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Heřmánková, Eliška. Adjectives as a Persuasive Strategy in Online Book Reviews. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / odbor:
English Language / English for Business

Práce na příbuzné téma