Adjectives as a Persuasive Strategy in Online Book Reviews – Eliška Heřmánková
Eliška Heřmánková
Bachelor's thesis
Adjectives as a Persuasive Strategy in Online Book Reviews
Abstract:
The focus of this bachelor thesis is to analyze the use of adjectives as a persuasive strategy in online book reviews. The theoretical part concerns with book review as a genre, its structure and evaluative language, and also describes adjectives, their morphology, syntax, and semantics. The practical part consists of methodology and framework used to analyze the corpus of this thesis and also presents …viacAbstract:
Záměrem této bakalářské práce je analýza adjektiv a jejich užití jako přesvědčovací strategie v online recenzích knih. Teoretická část práce se zabývá žánrem knižní recenze, její strukturou a hodnotícím jazykem a také popisuje adjektiva, jejich morfologii, syntax a sémantiku. Praktická část se soustředí na metodologii a analýzu korpusu práce a dále prezentuje výsledky analýzy.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Heřmánková, Eliška. Adjectives as a Persuasive Strategy in Online Book Reviews. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
English Language / English for Business
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk diskurzu věnovaný populární hudbě
Martin TROPEK