Alžběta Haniková

Bachelor's thesis

Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy

Abstract:
Práce pojednává o významu věrného zákazníka pro firmu. Charakterizuje věrnost a spokojenost zákazníka společně s faktory, které je ovlivňují. Zabývá se problematikou udržení zákazníka a věrnostními programy jako jedním z možných způsobů, jak získat stálého zákazníka. Praktická část práce se týka trhu s nábytkem, firmy IKEA a jejího věrnostního programu IKEA FAMILY. Práce také obsahuje průzkum věnující …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2008
  • Supervisor: Lenka Turnerová
  • Reader: Vladimíra Khelerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6963