Ing. Zuzana Zemanová

Bakalářská práce

Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů

Loyalty Programs and Effective Targeting of Support on the Basis of Loyalty Programs
Anotace:
Věrnostní programy jsou široce využívaný marketingový nástroj. Jeho zavedení souvisí s dlouhodobou strategií řízení CRM v podniku. Správný výběr cílové skupiny a dobrá struktura věrnostního programu jsou nutné k plnění specifických cílů, kterých jiné nástroje podpory prodeje nedosáhnou. Mezi tyto cíle patří především dlouhodobé zvyšování loajality zákazníka a udržování zákaznické základny s menší citlivostí …více
Abstract:
Loyalty programs are widely used marketing tools. Its launch is related to long-term strategy of CRM in the company. The correct choice of target groups and well-structured program are necessary to accomplish targets which other tools of sales support are not able to reach. These targets are particularly long-term increase in customer loyalty and maintenance of customer base with less sensitivity to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní