Karolína Klanicová

Bakalářská práce

Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie

The role of Social Networks in Consumer Buying Behavior of Gen Z in the age of pandemic
Abstract:
This thesis investigates the impact of social networks on the purchasing habits of the younger generation Z. The aim was to evaluate impact of social medias on this generation during the COVID-19 pandemic. The evaluation was based on a questionnaire survey of 210 respondents in the selected category. The results suggest that lockdown has a significant effect on how much time young people spend online …více
Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem sociálních sítí na nákupní zvyklosti mladší generace Z. Cílem bylo zhodnotit vliv sociálních médií na tuto generaci v období pandemie COVID-19. Vyhodnocení bylo založeno na dotazníkovém šetření, kterého se zúčastnilo 210 osob.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Klanicová, Karolína. Role sociálních sítí v nákupním chování spotřebitelů generace Z v době pandemie. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku