Chovanie spotrebiteľa pri nákupe čerstvých potravín v maloobchodnom reťazci Tesco – Monika Kopšíková
Monika Kopšíková
Bakalářská práce
Chovanie spotrebiteľa pri nákupe čerstvých potravín v maloobchodnom reťazci Tesco
Chování spotřebitele při nákupu čerstvých potravin v maloobchodním řetězci Tesco
Anotace:
Kopšíková, M. Chování spotřebitele při nákupu čerstvých potravin v maloobchodním řetězci Tesco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Práce se zabývá spotřebitelským chováním a faktory, které ovlivňují rozhodování o nákupu. Spotřebitelské chování je zkoumáno při nákupu čerstvých potravin. Vlastní práce využívá metod dotazníkového šetření a rozhovorů se zákazníky v místě prodeje …víceAbstract:
Kopšíková, M. Consumer behaviour buying fresh food products in string of retail Tesco. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2016.The bachelor thesis is focused on consumer´s behaviour and factors which influence decision-making about purchase. Consumer´s behaviour is explored when buying fresh food. Own work uses methods of questionnaire survey and the interviews with customers at the point of …víceAbstract:
Kopšíková, M. Chovanie spotrebiteľa pri nákupe čerstvých potravín v maloobchodnom reťazci Tesco. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2016.Práca se zaoberá spotrebiteľským chovaním a faktormi, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie o nákupe. Spotrebiteľské chovanie je skúmané pri nákupe čers-tvých potravín. Vlastná práca využívá metód dotazníkového šetrenia a rozhovorov so zákazníkmi v mieste …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPŠÍKOVÁ, Monika. \textit{Chovanie spotrebiteľa pri nákupe čerstvých potravín v maloobchodnom reťazci Tesco}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/85dagl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovplyvňujúce správanie spotrebiteľa v gastronómii
Claudia Homolová -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe bielych jogurtov
Tomáš Lipovský -
Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe repasovaných smartfónov
Adam Hron -
Faktory ovlivňující rozhodování o investicích do IS/ICT: případová studie
Katarína Cvíčelová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vplyv krízy na investičné rozhodovanie
Dana Rimovská -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová
Název
Vložil
Vloženo
Práva