Bc. Jan Kyselka
Master's thesis
Fenomén matematiky ve škole i ve volném čase
The phenomenon of mathematics in school and leisure time
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výzkumem matematiky jako předmětu ve škole a ve volném čase. Dále se věnuje pohledu učitelů na téma matematiky, jejich vztahu k tomuto předmětu a jeho potenciálu rozvíjet logické myšlení u dětí a mládeže. Teoretická část obsahuje tři hlavní témata, kterými jsou fenomén matematiky, volný čas a prostor pro seberealizaci a proměna role učitele. Výzkumná část využívá interpretativní …moreAbstract:
The diploma thesis engages in the research of mathematics as a subject in school and the leisure time. It also deals with the teachers‘ perspective on the theme of mathematics, their relationship with the subject and its potential to develop the logical thinking in the youth. The theoretical part embodies three main themes which are the phenomenon of mathematics, leisure time and the space for self …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v7m0j/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Reader: Mgr. František Trapl, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics / Učitelství matematiky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Matematická gramotnost
Jana DOBEŠOVÁ -
Analýza výuky matematiky žáků s lehkým mentálním postižením 9. ročníku na základní škole a její aplikace do běžného života
Vladěna Kunčarová -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová -
Doučování dětí s PAS v rámci programu "Domácí učitel"
Kristýna Beránková -
Doučování dětí dobrovolníky jako prevence sociálně-patologických jevů
Michaela KAŇOVÁ -
Přínos doučování pro romské děti v Dětském domě Zábrdovice
František Jeleček