Vliv standardů krásy na chování spotřebitele v komparaci Asie – Evropa – Thanh Vy Le
Thanh Vy Le
Bakalářská práce
Vliv standardů krásy na chování spotřebitele v komparaci Asie – Evropa
Influence of beauty standards on consumer behaviour in an Asian-Europe comparison
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vliv standardů krásy na chování spotřebitele v komparaci Asie – Evropa. Cílem je zjistit, jak moc velký vliv mají standardy krásy napříč Evropou a Asií na chování spotřebitele, a dále na základě dokumentace a analýzy předložit doporučení pro marketingovou orientaci podniků, společností a značek zaměřených na produkty spojené se vzhledem, respektive krásou. Teoretická část …víceAbstract:
The topic of the bachelor’s thesis is The Influence of Beauty Standards on Consumer Behaviour in an Asia-Europe Comparison. The aim is to find out how much influence beauty standards across Europe and Asia have on consumer behaviour. Furthermore, based on documentation and analysis, to present recommendations for the marketing orientation of companies, companies, brands focused on products related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90221
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90221
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
The influence of the shareholder structure on dividend policy - An empirical study of developed and emerging markets in Asia–Pacific and Europe
Patrick Arndt -
Black Locust and its Role in Europe and Asia
Mumin Umut Suslu -
Turkey's role as an Energy Transit: Bridging Europe and Asia
Petra Javorčíková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová