Kateřina Brtinská

Diplomová práce

Marketingová strategie franchisového řetězce Bageterie Boulevard

Marketing strategy of franchise chain Bageterie Boulevard
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnost Bageterie Boulevard. Jelikož Bageterie Boulevard je společnost fungující na bází franchisingu, teoretická část práce je zaměřena na objasnění významu franchisingu a jeho fungování. V teoretické části budou take vysvětleny základní pojmy marketingu.Praktická část se zabývá marketingovým mixem Bageterie Boulevard a její marketngovou …více
Abstract:
This dissertation is based on analysis of the marketing strategy of Bageterie Boulevard company. Since Bageterie Boulevard is a company operating on basis of franchising, the theoretical part of this dissertation is oriented on explanation of the meaning of franchising and its function. In the theoretical part, the fundamental principles of marketing will be explained. Practical part of this thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Pavla Neumannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71830

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod