Celebrity marketing pražských muzikálů – Tereza Kuzmová
Tereza Kuzmová
Diplomová práce
Celebrity marketing pražských muzikálů
Prague Musicals Celebrity Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice celebrity marketingu pražských muzikálů, který je výraznou charakteristikou současné pražské muzikálové scény. V teoretické části práce jsou představeny základní teorie studia celebrit a konkrétní specifika marketingového mixu muzikálů, ve kterém celebrity mají podstatnou úlohu. Okrajově se práce věnuje také aktuální muzikálové nadprodukci a s ní souvisejícím …víceAbstract:
This Diploma Thesis deals with the issue of Prague musicals celebrity marketing, which is a significant characteristics of the contemporary Prague musical scene. The theoretical part of this thesis introduces the basic theories of celebrity studies and the specifics of marketing mix of musicals, in which celebrities play a significant role. On the margine, the thesis is also focused on current overproduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70250
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Markéta Meiserová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70250
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Lucie BRYNDÁČOVÁ -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Marketing celebrit
Valentina Fischová -
Celebrity marketing v divadle
Petra Šigutová -
Marketingová specifika produkce muzikálu
Tereza Kuzmová -
Analýza využití marketingového komunikačního mixu\nl{} vybraného subjektu
Pavel NOVÝ -
Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Jakub Michalovský