Tereza Kuzmová

Diplomová práce

Celebrity marketing pražských muzikálů

Prague Musicals Celebrity Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice celebrity marketingu pražských muzikálů, který je výraznou charakteristikou současné pražské muzikálové scény. V teoretické části práce jsou představeny základní teorie studia celebrit a konkrétní specifika marketingového mixu muzikálů, ve kterém celebrity mají podstatnou úlohu. Okrajově se práce věnuje také aktuální muzikálové nadprodukci a s ní souvisejícím …více
Abstract:
This Diploma Thesis deals with the issue of Prague musicals celebrity marketing, which is a significant characteristics of the contemporary Prague musical scene. The theoretical part of this thesis introduces the basic theories of celebrity studies and the specifics of marketing mix of musicals, in which celebrities play a significant role. On the margine, the thesis is also focused on current overproduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Markéta Meiserová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70250

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management