Možnosti platby zboží a služeb pomocí mobilní komunikace – Tomáš Stankovský
Tomáš Stankovský
Bachelor's thesis
Možnosti platby zboží a služeb pomocí mobilní komunikace
Payment options goods and services using mobile communication
Abstract:
Tato práce se zabývá možnostmi využití mobilních sítí a zařízení pro zprostředkování plateb za zboží a služby. Definuje prostředí telekomunikačních sítí, ve kterém mobilní platby probíhají, popisuje veškeré dostupné formy přímého bankovnictví a mobilních plateb. Součástí práce je dotazník sloužící ke zhodnocení využívání těchto služeb v praktickém životě, zmapování povědomí a přístupu občanů České …moreAbstract:
This piece of work deals with the possibilities of using mobile networks and devices for arranging payments for goods and services. It gives a definition of the environment of telecommunication networks, in which mobile payments are made, describing all available forms of direct banking and mobile payments. The work includes a questionnaire used to evaluate the use of these services in practise, mapping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36628
Thesis defence
- Date of defence: 2014
- Supervisor: Ondřej Matuštík
- Reader: Ladislav Luc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Vývojové trendy mobilního bankovnictví
Richard Dávid -
Mobilní bankovnictví aneb pohodlnější přístup ke svým financím
Filip NOVÁK -
Internetové a mobilní bankovnictví v podnikové praxi
Sára Kubištová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Mobilní komunikace v České republice
Vítězslav Parimucha -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Subjektivní význam mobilní komunikace v každodenní interakci dospívajících v kontextu saturace jejich psychosociálních potřeb
Zdeňka Vykoukalová