Možnosti platby zboží a služeb pomocí mobilní komunikace – Tomáš Stankovský
Tomáš Stankovský
Bakalářská práce
Možnosti platby zboží a služeb pomocí mobilní komunikace
Payment options goods and services using mobile communication
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi využití mobilních sítí a zařízení pro zprostředkování plateb za zboží a služby. Definuje prostředí telekomunikačních sítí, ve kterém mobilní platby probíhají, popisuje veškeré dostupné formy přímého bankovnictví a mobilních plateb. Součástí práce je dotazník sloužící ke zhodnocení využívání těchto služeb v praktickém životě, zmapování povědomí a přístupu občanů České …víceAbstract:
This piece of work deals with the possibilities of using mobile networks and devices for arranging payments for goods and services. It gives a definition of the environment of telecommunication networks, in which mobile payments are made, describing all available forms of direct banking and mobile payments. The work includes a questionnaire used to evaluate the use of these services in practise, mapping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36628
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2014
- Vedoucí: Ondřej Matuštík
- Oponent: Ladislav Luc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36628
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývojové trendy mobilního bankovnictví
Richard Dávid -
Mobilní bankovnictví aneb pohodlnější přístup ke svým financím
Filip NOVÁK -
Internetové a mobilní bankovnictví v podnikové praxi
Sára Kubištová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Mobilní komunikace v České republice
Vítězslav Parimucha -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Subjektivní význam mobilní komunikace v každodenní interakci dospívajících v kontextu saturace jejich psychosociálních potřeb
Zdeňka Vykoukalová