"Škola svobodného učení jako typ alternativního vzdělávání" – Barbora ADAMCOVÁ
Barbora ADAMCOVÁ
Bachelor's thesis
"Škola svobodného učení jako typ alternativního vzdělávání"
School of the free learning as a sort of alternative education
Anotácia:
Název bakalářské práce je "Škola svobodného učení jako typ alternativního vzdělávání" Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku běžného a zejména alternativního vzdělávání. Toto téma je nejdříve vyjádřeno v teoretické části pomocí popisu různých alternativních směrů, zejména školy Summerhill, kterému dal jméno i principy A.S. Neill, o kterých se v této části práce taktéž mnoho dozvíme. Dále …viacAbstract:
The title of the dissertation is "free school learning as a kind of alternative education". The aim of this dissertation focuses on conventional schooling and educational alternatives. The subject "alternative schooling" is firstly described in theoretical part with the help of description of various directions of alternative education. One of them is Summerhill, the radical "free school" based in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMCOVÁ, Barbora. "Škola svobodného učení jako typ alternativního vzdělávání". Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Special education for educators
Práce na příbuzné téma
-
Summerhillská pedagogika a škola
Lucie JAWORKOVÁ -
Využití principů antiautoritativní formy výchovy v projektech zážitkové pedagogiky
Jiří MATÚŠ -
Alternativní a tradiční školství pohledem rodičů dětí mateřských škol
Adéla KOTTOVÁ -
Polytechnické vzdělávání v alternativním školství
Aleš LINDOVSKÝ -
AI Deep Fake Perception: A Critical Comparative Research And Study Design
Jan Svoboda
Názov
Vložil
Vložené
Práva