BcA. Jana HOLEČKOVÁ
Diplomová práce
Charitativní kampaň
Charity campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vytvoření charitativní kampaně, která je zaměřena na nemocné cystickou fibrózou. Tato práce by měla pomoci rozšířit povědomí o této nevyléčitelné nemoci veřejnosti. Forma kampaně je především mediálního původu za použití sociálních sítí a webové stránky. Součástí charitativní kampaně je jednotná vizuální prezentace.Abstract:
The subject of this thesis is to create a charity campaign that focuses on cystic fibrosis patients. This work should help raise public awareness of this incurable disease. The form of the campaign is primarily of media origin using social networks and websites. The charity campaign includes unified visual presentation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLEČKOVÁ, Jana. Charitativní kampaň. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I
Práce na příbuzné téma
-
Webová prezentace pro Klub nemocných cystickou fibrózou, z. s.
Jakub Hromádko -
Slaný život aneb Život s cystickou fibrózou
Hana Michajluková -
Vzdělávání dětí s Cystickou fibrózou (případová studie v lokalitě Šumperk)
Michael Lána -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Obecní webové stránky založené na principu sociální sítě
Jan Vostal -
Ekonomický model sociální sítě Facebook
Khrystyna Kushnir -
Kariérní stránky a sociální sítě firem
Jana Bartůňková