Marketingová komunikace cestovních kanceláří na sociálních sítích během pandemie onemocnění COVID-19 – Valerie Dolejší
Valerie Dolejší
Bakalářská práce
Marketingová komunikace cestovních kanceláří na sociálních sítích během pandemie onemocnění COVID-19
Marketing Communication of Travel Agencies on Social Networks during the COVID-19 Pandemic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných cestovních kanceláří lokalizovaných na území České republiky na sociálních sítích během mimořádné situace vyvolané pandemií onemocnění COVID-19.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLEJŠÍ, Valerie. \textit{Marketingová komunikace cestovních kanceláří na sociálních sítích během pandemie onemocnění COVID-19}. Online. Bakalářská práce. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/86chu5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.