Valerie Dolejší

Bakalářská práce

Marketingová komunikace cestovních kanceláří na sociálních sítích během pandemie onemocnění COVID-19

Marketing Communication of Travel Agencies on Social Networks during the COVID-19 Pandemic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraných cestovních kanceláří lokalizovaných na území České republiky na sociálních sítích během mimořádné situace vyvolané pandemií onemocnění COVID-19.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.