Analýza marketingových kanálů trhu služeb a analýza jejich užitku pro konkrétní obor. – Anna Romantseva
Anna Romantseva
Diplomová práce
Analýza marketingových kanálů trhu služeb a analýza jejich užitku pro konkrétní obor.
Analysis of marketing channels and their utility in the field of language schools.
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingových kanálech používaných v oboru jazykových škol.Abstract:
This thesis deals with the marketing channels used in the field of language schools. It also deals with company profiles, an identical part of study criteria, frequency and nature of the purchases.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51150
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Olga Horová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51150
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané firmy
Adéla Pukowiecová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Dana Krčmářová -
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
Jaroslava Tesárková -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Yuliya Laas