Dana Krčmářová

Bakalářská práce

Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

The Cooperative marketing Mix of the IRISA Vsetín with an Emphasis for new Forms of marketing Commnunications.
Anotace:
Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé …více
Abstract:
This Bachelor's thesis, "Cooperative marketing mix ofthe IRISA Vsetín withanemphasisfornewformsof marketing commnunications" deals with the evaluation of the marketing mix and further recommendations. The theoretical part focuses on the characteristics of the marketing mix, as well as communication with customers. The largest part of the work focuses on the marketing mix. What areas should be specified …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krčmářová, Dana. Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe